30.11.08

Земфира - Спасибо (2007)


ერთ ადამიანს ვეხმარები საიტის შევსებაში. ჰოდა ვფიქრობდი რა ამეტვირთა. მერე შევედი D:\albums და პირველი, რაც თვალში მომხვდა, ეს ალბომი იყო, არადა სუულ სულ ბოლოში დევს :) შევხედე და მივხვდი, რომ ის ის არის და მე მე ვარ.. ზემფირა ტალგატოვნას ხმაც ჩამესმა თითქოს, Я полюбила вас Натиа Георгиевна..
ზემფირას საუკეთესო ალბომი. ამას მხოლოდ მე არ ვამბობ, ხალხიც აღიარებს და კრიტიკოსებიც. საოცრად ტკივილიანია, მაგრამ არანაირი სიყალბე ან ძალით ემოცია.

თუკი ვინმეს ჯერ კიდევ არ აქვს, download

7 comments:

sabaha said...

გეთანხმები

საოცარი ტრაგიზმი მოაქვს © მარინა ბერიძე

Anonymous said...

ზემფირა 99–ში აღმოვაჩინე. მაშინ უაზროდ მიყვარდა.. ახლა ვაკვირდები – როცა დეპრესიული ვარ, მაშინ ვუსმენ. თავისთავად, ვაკითხავ..

OTO said...

საუკეთესო არა : )

P.S. LOVE 5TH TRACK

Anonymous said...

Я полюбила вас Натиа Георгиевна.. ეგ მომწონს ყველაზე მეტად :user:

Anonymous said...

Медленно, верно газ..
плыл по уставшей комнате..
Не задевая глаз..
Тех что вы вряд ли вспомните..

sabaha said...

ჰეჰ მე5 ძალიან მიყვარს მეც ...

მალჩიკ ჟილაეტ ბიწ ბოგამ, ნო ეტა ტაკ ტრუდნა ი გუსტნა ი ტაკ აძინოკა

:ტან: :ტან: :ტან:

Anonymous said...

miyvars zemfira dzalian
didi xania vusmen da ragacnairad axlos aris chemtan
http://www.youtube.com/watch?v=1nhm9XBte8s
gansakutrebit es simgera:(:)