24.7.07

She's Back



დიახთ, დიახთ, She's Back, ანუ კუდა დაბრუნდა, ანუ მე დავბრუნდი, ანუ..


ანუ ორთვიანი დიიდი პაუზის შემდეგ როგორც იქნა გადააბეს ტელეფონის კაბელები ერთმანეთს და ინტერნეტიც მეღირსა ტელეფონთან ერთად, რაღა თქმა უნდა, მაგრამ საქმე იმაშია, რომ ტელეფონის საჭიროებას სულაც არ განვიცდი ერთი მარტივი მიზეზის გამო- მძულს (:


აი ინტერნეტი კი სუულ სხვა საქმეა. მიყვარს და ვაღიარებ კიდეც!





ხოდა რა ხდება ახლა:


მიუხედავად იმისა, რომ ყველაფერი ისე არაა, როგორც მე მინდა;


მიუხედავად იმისა, რომ არც ჩემს გარშემოა ყველა ისე კარგად, როგორც მე მინდა;


მიუხედავად იმისა, რომ ადამიანები უაზროდ იჭრებიან ჩემს ცხოვრებაში და უაზროდვე იკარგებიან;


მიუხედავად იმისა, რომ ჩემი ფლეერი ავადაა და ვერ ვშველი;


მიუხედავად იმისა, რომ საშინლად მცხელა..


ძალიან ძალიან ბედნიერი ვარ!!!





ვოოტ


სულ ეს იყო


:p



just love u people

2 comments:

Lasha Gabunia said...

I Love U Kudik. :kiss: :) )))

nati kuda said...

:hug: